Zwroty (Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży)
1. Kupujący konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć, poprzez wypełnienie odpowiedniego Formularza “Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”, stanowiącego załącznik dostępny na stronie Sklepu Internetowego, wysłanie podpisanego Formularza wraz z towarem na adres pocztowy Sklepu Internetowego
3. Firma Naturiplates uprzejmie prosi swoich Klientów, aby w przypadku zwrotów korzystać z powyższego Formularza “Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”, bądź w przypadku innej formy zawiadomienia o zwrocie zamieścić w niej wszystkie zawarte w nim informacje.
Zwracany towar prosimy odesłać na adres siedziby:
Naturiplates sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 1D/26
80-462 Gdańsk
“ZWROT – sklep internetowy”
4. Zwrot, o którym mowa powyżej, dopuszczalny jest tylko w przypadku towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot może być dokonany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar powinien być należycie zabezpieczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.To co było przez Strony świadczone zostanie zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone Kupującemu na to samo konto, z którego zostało zamówienie opłacone. W przypadku zamówień za pobraniem zwrot nastąpi na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy.
6. Klient może wymienić zamówiony towar. Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru na adres siedziby firmy oraz złożeniu ponownego (nowego) zamówienia na żądany towar.
Formularz – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Reklamacje
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
Dowodem tym może być np. paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód potwierdzający zawarcie umowy kupna-sprzedaży danego towaru.
Zgłoszenie reklamacyjne może być złożone na Formularzu Reklamacji ( wzór do pobrania poniżej)
Reklamacja produktów może być zgłoszona poprzez wysłanie jej na adres:
Naturiplates sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 1D/26
80-462 Gdańsk
z dopiskiem “REKLAMACJA – sklep internetowy”
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
Pamiętaj, aby towar reklamowany zawierał wypełniony i podpisany formularz reklamacji oraz dowód zakupu.